Uuden aikakauden palvelukeskus

– DigiOffice

Parhaimmat ratkaisut saadaan rakennettua asiakkaan kanssa, kun luovuus on valloillaan ja rajoitteet onnistutaan unohtamaan.

Palvelukeskuksemme tarjoaa asiakkaan sovellusten ja pilviympäristöjen hallinnointi- ja tukipalvelun, joka toimii ennalta sovittujen käytäntöjen ja palvelutasojen mukaisesti. Palvelukeskuksemme auttaa sovelluksiin liittyvien jokapäiväisten palvelupyyntöjen ja häiriötilanteiden kanssa, sekä varmistaa ympäristöjen jatkuvan käytettävyyden.

Lassi Henriksson, CTO & Co-Founder

AVULLAMME

  • •Suojaat palvelusi ja järjestelmäsi asiattomalta käytöltä
  • •Kehität asiakaskokemusta helpolla, vaivattomalla ja turvallisella pääsyllä oikeaan tietoon
  • •Varmistat käyttäjien tunnistamisen
  • •Kontrolloit pääsyä mahdollisten riskien pohjalta
  • •Nopeutat pääsyä mm. Kertakirjautumisen avulla 
  • •Poistat turhaa manuaalista ja aikaa vievää työtä
  • •Tiedät ketkä käyttävät digitaalisia järjestelmiäsi

Autamme määrittämään organisaatiosi tarpeet ja rakentamaan juuri sinulle kestävän ratkaisun, joka tukee digitaalista kehityspolkuasi. Asiantuntijamme varmistavat, että identiteetinhallinnan ratkaisusi kehittyy organisaatiosi, liiketoimintasi, teknologian ja lainsäädännön kehityksen mukana.

Digioffice -konsepti

Digioffice-konsepti muodostuu tuotettujen sovellusten ylläpitosta ja jatkokehittämisestä. Konseptissa kehitetään sovellusta/luksia yhteistyössä asiakkaan kanssa ja huolehditaan jo tuotettujen sovellusosien jatkuvasta toiminnasta.

Projekti- ja ohjelmajohtaminen

Projektointi voi koskea sekä Digiofficen palvelujen sekä sovellusten kehittämisestä. että palvelujen siirtämisestä palvelukeskuksen ylläpitoon. Projektissa varmistetaan palvelujen käyttöönoton aikataulu- , turvallisuus- ja laatuvaatimusten toteutumisesta.

Palvelukeskus

Palveukeskus toimii tukiverkostona ylläpidettäville palveluille ja huolehtii palvelujen toimivuudesta. Keskukseen otetaan yhteyttä sovituin menetelmin ja ongelmat/häiriöt ratkotaan sovituissa aikatauluissa. Tätä kautta voidaan myös välittää tietoja kehitystiimille uusien ominaisuuksien tarpeista. Palvelukeskusta kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa, jotta ylläpitoprosessit olisivat mahdollisimman joustavia.

Sovellusten jatkuva ylläpito

Sovellusia kehittää erillinen tiimi, joka saa tietoja palvelukeskukselta häiröistä ja ns. hot-fix korjausvaateista nopeasti. Tiimin kanssa voidaan neuvotellaan muiden vaatimusten toteutuksesta säännöllisesti.

WeAren kaverit tuntuivat jo alusta lähtien päteviltä ja heistä tuli hyvä fiilis myös ihmisinä. Heidän kanssaan olikin helppoa ja kivaa tehdä töitä. Juhon ja Juhan itsevarmuus ja ammattitaito teki vaikutuksen, samoin asioiden edistäminen sovitusti sovituissa aikatauluissa ja tietysti usko omaan asiaansa.

Päivi Jänne, Heinon Tukku Oy

Chief Information Officer

Asiantuntijakirjoitukset

Tunnistamiseen liittyvä keskustelu painottuu usein pieneen yksityiskohtaan, kuten tunnistusvälineeseen. Herkästi unohtuu tarkastella tunnistusketjun kokonaisuuden vahvuustasoa, kun keskitytään löytämään vahvuuksia ja heikkouksia itse välineestä. Vahva suomalaisen viranomaisen myöntämä henkilökortti on eräs tällainen tunnistamisen hopealuodiksi koettu väline, josta käydään toistuvaa tunnistamisen kokonaisuuden ohittavaa keskustelua. Sen lisäksi, että henkilökortti on…

The single sign-on (SSO) to applications has increased its popularity within organisations. SSO gives users a better logon experience and improves organisation’s security by enabling more manageable structure for application permission management. Users and their permissions can be managed in one, or at least in fewer, place(s)…

Pim Pam Pom

Which of these are Identity and Access Management acronyms? Phonetically for Finnish speaking people these are different kind of sounds of chimes. But trust me, two of these are IAM thingies as well.

This article tries to explain new terms in the field. You need to read ahead to find out correct answer.

This article was supposed to be a short introduction on how simple strong customer authentication (SCA) can be. But it became a comprehensive view of where WeAre in customer authentication in Finland. If You Are interested in providing security and ease of access to your service for your customers, be in touch and let’s discuss how that can be achieved together with the help of my awesome and skilled friends.